Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A kabát

2012.11.24. 11:39 _atpijkamo

   Ebben az évben még napközis voltam. Két barátnőmmel ültünk a teremben, és tetszett egy fiú. Szóval az ő termükben ültünk. Én a helyén. Észrevettem, hogy ott maradt a kabátja, és hát megszagoltam. Jó volt az illata, így hát felpróbáltam. Rajtam volt egy ideig. Azt hittük hogy hazament a fiú, mikor egyszer csak belépett az ajtón. Rám nézett, én pedig elszégyeltem magam.
   Gyorsan lekaptam magamról a kabátját, amit azt hittem, hogy tényleg levettem. A legjobb barátnőm ott ült mellettem, és lehajtottam a fejem a lábára. A fiú csak nevettett és várt, de nem tudtam mire. Mikor kiment, akkor mondták a barátnőim hogy arra várt, hogy levegyem  a kabátot, mert rajtam maradt. Ő húzta le rólam pirosodott arccal, és kiment. Azóta sem felejtjük el azt a napot, és még képem is van arról, hogy rajtam van a kabátja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr924922882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása