Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ősi ellenségek

2012.08.21. 08:09 _atpijkamo

   Sulival voltunk kirándulni. A lányok közül rajtam kívül csak 3 lány jött el. Persze mindegyik ősi ellenség, de az én 2 barátnőm nem akartak jönni, meg elutaztak. Az osztályból még volt egy fiú haverom is, aki igazából bejött nekem, de nem mertem elmondani neki. Közös fürdő volt, ahol volt egy nagy ablak. Nos én ezt nem vettem észre, és elkezdtem vetkőzni. Mire levetkőztem, kuncogások jöttek az ablaktól. Teljesen földbe gyökerezett a lábam, mivel az egész osztály ott állt, engem bámult és négyen még videóra is vették a jelenetet. A 4-ből 3 a lányok csoportja volt. Sírva rohantam be a fürdőkádba, ott nem láthatott senki, lefürödtem, beöltöztem a pizsimbe, és bezárkóztam az egyik WC-be. Furcsa módon pont az a fiú jött be - a LÁNY WC-be(!) - aki a haverom, megkérdezte hol vagyok, mire kinyitottam neki az ajtót. Odajött hozzám, és vígasztalt, majd megcsókolt.
   Aznap nála és még 2 barátjánal aludtam, vele egy ágyban... azóta is járunk. Mellesleg a 3 csaj rohadt irigy volt rám. Aztán még mérgesek is voltak, mert a pasim éjjel bement hozzájuk, letörölte a mobiljukról a videót, amit rólam késztettek, és a ruhájukat elrejette a mosdóban, ők pedig melltartóban és bugyiban aludtak. Azóta mindenki rajtuk röhög.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr664714713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása