Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Piroska

2013.02.07. 14:51 _atpijkamo

   Egyszer épp megvolt a menstruációm. Amikor kicseréltem a betétet, és a használtat ki akartam dobni, nem találtam a kukát. A helyén pedig egy szatyor volt odatéve mindenféle kacattal tele. Gondoltam, biztosan elfogyott a szemetes zsák, ezért szatyrot raktak oda. Szemrebbenés nélkül beledobtam a véres betétemet.
   Fél óra elteltével látom, hogy apu viszi el a szatyrot. Megkérdeztem anyut hogy hova viszi azt? Mire ő azt felelte, hogy a nagyinak visz egy kis sütit, és pár dolgot, ami már itthon nem kell. Bele se merek gondolni, mit fog szólni ha meglátja a szatyorban a betétemet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr575045914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása