Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Medencés parti

2012.08.13. 19:04 _atpijkamo

   Kerti parti volt itthon. Volt medence, és persze sok ember. Addig kötekedtem az egyik felnőttel, míg végül a medencében kötöttem ki. Fehér póló és színes nadrág volt rajtam. Kiszálltam a medencéből, és szép lassan sétáltam. Erre odaszólt az egyik hapsi - 30-40 éves, de fiatalos, és jó fej... néha:
   - Hé! Látszanak a dudáid!
   Erre mindenki odafigyelt, én meg szaladtam volna átöltözni, de nagyim épp megérkezett, és ott kellett állnom, míg leszidott, és elmagyaráztam neki, hogy bedobtak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr24710630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása