Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Egyszer kopp, másszor kopp

2012.08.20. 11:00 _atpijkamo

   Az egyik nap a szomszédok nálunk vacsoráztak. A szomszédok fia is átjött, helyes fiú, aki nagyon tetszik. Leültünk enni. A fiú pont szembe ült velem, és egész végig engem nézett. Bár utálom, ha néznek kajálás közben. Egyszer csak leettem magam. Elmotyogtam egy "nem is én lennék..."-et, majd enni kezdtem tovább. Pechemre leejtettem a villám, majd felvettem, de mikor hajoltam volna föl, jól bevágtam a fejem az asztalba. ... Azon a héten járni kezdtünk.

---

   Mikor 14 éves voltam, tetszett egy fiú, és sokan mondták, hogy én is tetszek neki. Amikor taliztunk, elmentünk sétálni, és megfogta a kezem, meg ilyenek... Én persze nagyon örültem, és elmondtam a legjobb haveromnak is. Én bevallottam neki, hogy mit érzek. Miután elment, megüzente a haverommal, hogy ez csak szivatás volt. Azóta nem merek a szemebe nézni. Nagyon gáz volt.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr564714698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása