Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szög egyszerű tornatanár

2013.07.06. 13:35 atpijkamo

   Tesióra volt. Az volt a feladat, hogy üljünk a padra, és húzzuk magunkat végig rajta. Ráültem, és nem vettem észre hogy egy szög kiállt a padból, az első mozdulatomnál beleakadt a gatyám, éreztem hogy valami nem stimmel. Felálltam, és egy hatalmas lyuk volt a fenekemen. Mindenki röhögött, még a tanár is. Át akartam cserélni a nadrágom, de nem a tanár nem engedte. Az volt a szerencsém, hogy le tudtam húzni addig a pólómat, hogy eltakarja, de egész órán égett a pofám miatta, ráadásul le sem ülhettem, hanem tesiznem kellett. Mindenki engem bámult egész órán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr915393505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása