Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Egy szoknya, egy nadrág

2013.06.25. 18:54 atpijkamo

   Egyszer régen, körülbelül 13 éves lehettem. Az osztályunkból nagyon tetszett egy fiú, és én is tetszettem neki, de ezt akkor még nem tudtam. Osztálykirándulás volt egy szép napon, jó idő volt, stb. Szabadfoglalkozás is volt az erdőben, és találtunk egy kuckót a barátnőmmel, meg azzal a sráccal aki tetszett. A barátnőm és a fiú bementek a kuckóba szétnézni, addig én meg kint vártam rájuk. Eltelt vagy 10 perc, és bementem én is a kuckóba, de őket nem találtam. Megfordultam, és akkor megijesztettek. De annyira megijesztettek, hogy... magyarul befostam. A szoknyám és a bugyim tiszta fosos lett, persze elkezdtek röhögni rajtam. Majd a fiú megkérdezte, hogy odaadja-e a nadrágját. Én persze mondtam, hogy igen, és hogy köszi. Ő onnantól alsónadrágban mászkált mindenhova, én pedig az ő nadrágjában meg a fosos szoknyámmal...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr875378149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása