Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Áll a víz

2013.12.19. 15:12 atpijkamo

   Tavaly télen történt. Suli után siettem a buszomhoz, természetesen az egész járda le volt fagyva. Már majdnem ott voltam a buszmegállóban, amikor észrevettem, hogy előttem áll a víz. Ahhoz, hogy kikerüljem, sok idő kellett volna, így gondoltam, átugrom. Hát át is ugrottam, de ahogy földet értem, kicsúszott alólam a lábam, és seggre estem a buszok előtt az út közepén. Mindenki megállt körülöttem és röhögött. Én meg öt percig ott feküdtem, nem tudtam felállni. A végén sikerült felkelnem, de annyira fájt a fenekem, hogy utána két napig nem tudtam ülni...

Szólj hozzá!

Címkék: busz segg pocsolya estem

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr115686709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása