Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Dupla vagy semmi

2010.08.05. 09:59 Jenő*

   Egyszer diszkóban voltam. Mint mindig, most is arra ment ki a játék, hogy felszedjek valami csajt, de ahogy láttam, elég gyatra volt a felhozatal. Egyszercsak megpillantottam két lányt. Elég csinosak voltak. Odamentem hozzájuk. Mind a kettő bejött, úgyhogy végül is mindegy volt, melyiket döntöm meg. Azt se bántam volna, ha mind a kettőt. Nem tudtam, melyiknél van esélyem, ezért egymás után mind a kettőt felkértem táncolni, és vettem nekik piát is. Hamar feltűnt, hogy igazi alkeszok, mert nagyon bírták a vodka-narancsokat. Az én pénztárcám viszont vészesen apadni kezdett. Kezdtem célozgatni az egyik lánynál, aki készségesebbnek tűnt, hogy jó lenne valamit kezdeni az este továbi részével. Úgy tűnt, nincs ellenére a dolog. Mondta, hogy igyunk még egyet és menjünk. Az utolsó ezresemből vettem neki piát. Szerencsére gumi volt nálam, mert arra már nem tellett volna. Utána közölte hogy elmennek vécére a barátnőjével, aztán felőle indulhatunk. El is mentek, de vissza sosem jöttek.
   Mellesleg utólag tudtam meg, hogy a két csaj leszbikus volt, és rendszeresen azzal szórakoztak, hogy meghivatják magulat valami balekkel jópár piára, aztán mikor már eleget ittak, eltünnek. Hát jól megszívtam, szokás szerint... De már megszoktam.

Jenő

Szólj hozzá!

Címkék: diszkó tánc vodka csajok leszbikus

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr322200320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása