Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Boááá

2012.05.31. 10:12 _atpijkamo

   Tavaly március közepén el kellett mennünk egy rajz pályázat eredményhirdetésére. Első helyezést értem el, de egész nap nem voltam túl jól az iskolában, hányingerem volt és a fejem is fájt. Ez az érzés még ekkor se múlt el teljesen és még enni is ettem az eredményhirdetés előtt. Szóval mikor kihívtak, hogy átadják az oklevelet, elhánytam magam és még az oklevélre is került pár csepp. Mondanom sem kell hogy az iskola igazgatója (aki átadta volna az oklevelet) hirtelen milyen fejet vágott... Szégyenemben a föld alá tudtam volna süllyedni.
 

Szólj hozzá!

Címkék: oklevél hány

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr974503405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása