Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Buggyos naci

2013.09.17. 18:44 atpijkamo

   A suliban voltunk, már épp, hogy vége lett az ötödik óránknak. A napközisek indultak a napközibe, akik haza mehettek, ők is indultak. Még szünet volt, és én napközibe mentem.
   Kimentem a folyosóra és nézelődtem, kivel tudok majd kicsit még hülyülni. Nem volt senki, de egy pillantra rá megjelent mögöttem az idióta osztálytársam. Nem tudtam, hogy ott van, és hát buggyos, laza nadrág volt rajtam. Ő hirtelen lehúzta. Akkor bazi nagyot égtem! A folyosón mindenki látta. És bazira ideges voltam, és kiabáltam idegemben, és nagyon sírtam. Életem legcikisebb dolga történt velem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr875521042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ongyilkos_hajlam 2013.09.19. 12:45:31

Kimentem a folyosóra [...] Nem volt senki, [...] A folyosón mindenki látta.

Akkor most voltak, vagy nem voltak a folyosón? S fiú vagy lány ennek az irtó ciki történetnek az elszenvedője? Bár igazábók ma már mindegy.
süti beállítások módosítása