Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szinglik Görögbe

2012.08.15. 14:09 _atpijkamo

   Egyik barátnőmmel akadt egy nyarunk, mikor mindketten szinglik voltunk, ezért elhatároztuk, hogy Korfun kicsit kitomboljuk magunkat. Első körben a hűs habokban történő lubickolás közepette, kiszúrtunk két, igencsak helyes pasit a parton. Sellőmozdulatokkal, minden feltűnéstől mentesen, khm, kilibbentünk a partra, szemünk sarkából fixírozva a két görög csodát. Majd lehorgasztott fejjel távoztunk - nőként esélyünk sem volt náluk.

    Ugyanez a nyaralás, fölszedtem egy nem túl intelligens, ámde igencsak helyes Adoniszt a parton, akivel meg is volt az a bizonyos 'on the beach' élmény. Hajnalban kommandóztam vissza a szobánkba, barátnőm már mélyen aludt. A szobában egy szingli és egy dupla ágy volt, a szimpla ágyat kupigyűjtésre használtuk. Óvatosan próbáltam befészkelni magam arra fél négyzetméternyi területre, ami maradt. Az első rúgás a vesémet érte, a következő egy jobbegyenes volt, majd barátnőm - álmában - válogatott szitkokkal fejezte ki nemtetszését. Csöndesen operáltam magamnak egy kis sávot a 'szingli ágyon'. Reggel a barátnőm bambiszemekkel kérdezte, miért nem aludtam vele...

    Az utolsó esténk sikerült a legfárasztóbbra. Adoniszom mindenképp szeretett volna maga mellett tudni - jajj, de jó nekem... Első körben elmagyaráztam neki (egyszerű jelenes, tényleg agyonbutított angolsággal), hogy nyuszikám, nem megy, holnap reggel megyek haza. Itt némiképp képszakadás, és már csak arra emlékszem, hogy a fél bár engem sasol, miközben kézzel-lábbal magyarázom (bőröndöt, buszt, stb elmutogatva) hogy megyek.

   És alkottuk mindezt egyetlen korty alkohol nélkül, a mai napig sokat röhögünk ezeken és azóta is imádkozom, hogy Adoniszomnak eszébe ne jusson Budapestre jönni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr684713723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása