Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Forró csoki

2011.01.10. 11:35 atpijkamo_

   Van egy srác a suliban, aki marhára tetszik. Na, ez a srác ott ült egyedül az egyik asztalnál, amikor két barátnőmmel beültünk a kedvenc kávézónkba beszélgetni egyet. Természetesen onnantól kezdve, hogy észrevettem, megpróbáltam odafigyelni magamra, igyekeztem sokkal lazábbnak tűnni, mint rendesen. Többször meg is kérdezték a barinőim, hogy mi bajom.
   Amikor leültünk, észrevettem, hogy a srác odament a pulthoz és leült az egyik bárszékre. Természetesen azonnal elvállaltam a feladatot, hogy majd én kimegyek kérni három kávét, pedig nem én szoktam.
   Nagy lazán levágtam magam egy székre a srácé mellett - már ekkor elég furcsán nézett rám -, és vidáman kikértem a három kávét.
   - Egy perc türelmet! - mondta a felszolgáló csaj, majd jegyzetfüzettel és tollal a kezében átnyargalt a sráchoz, aki két(!) forró csokit kért.
   Tetszem neki, gondoltam. Nekem is rendelt, hogy kimutassa az érzelmeit.
   Majd kiugrottam a bőrömből örömömben. Még akkor sem távozott belőlem az érzés, amikor az esküdt ellenségem - egy idióta csajszi a suliból -, minden pillantást magára vonva belépdelt az üvegajtón.
   A pincérnő lerakta a sráchoz a tálcát, rajta a két forró csokival - én pedig nagy örömmel felkaptam az egyiket és belekortyoltam.
   A srác úgy nézett rám, mint egy őrültre. Addigra a mélyen utált csajszi odaért a pulthoz és értetlen pofával megkérdezte a sráctól:
   - Ez a kis ribanc meg mit iszogatja a forró csokimat???

Skacci

Szólj hozzá!

Címkék: kávézó ribanc forró csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr392573723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása