Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Zűrös nap

2012.11.03. 18:46 _atpijkamo

   A barátnőmmel elmentünk biciklizni, és vittünk magunkal egy nagy szatyor meggyet is. A barátnőm elkezdte, hogy ő megfogja a kormányomat. Úgy is lett, csak éppen nem úgy történt ahogy akartuk, és mindketten beborultunk egy rózsabokorba, tiszta meggy lett mindenünk. Már éppen indultunk volna, amikor neki pisilnie kellett. Mondtam neki, hogy majd szólok, ha jön valami. Amint leguggolt, jött mogötte egy traktor, de mire szóltam volna neki, addigra pont odaértek. Kiabáltam neki, hogy Orsi, siess mögötted van egy traktor, de éppen jött egy busz is. Szegény próbálta felhúzni a bugyiját és a nadrágot, de megakadt a térdén. Tehát letolt bugyival végignézte, ahogy elmegy előtte a busz. Azután elmentünk hozzánk, hogy átöltözzünk, mert utána mentünk a volt pasiainkhoz.
   Ő ült a csomagtartón, én meg azt hittem hogy leszállt már, amikor odaértünk. De nem. Elengedtem a kormányt, ő meg hátraborult, és betakarózott a biciklimmel.
   Ezt a napot soha nem fogjuk elfelejteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr514887052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása