Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Csülkösbab

2012.09.02. 22:10 _atpijkamo

   Egyik szünetben a suliban azzal szórakoztunk, hogy mennyire csúszik a parketta hátul a padok mögött. Az ajtó pont úgy nyitódott az osztályra, hogy onnan be lehetett futni, és a radiátor felé csúszni a parkettán. Én fogtam magam és jó gyorsan befutottam és csúsztam a padlón, de épp pukiznom kellett amit nem tudtam visszatartani, és kicsusszant. Szerencsére csak a barátnőim meg az a gyerek volt ott, aki nagyon gáz, és mindig azt hiszi, hogy vicceset mond. Mindig csúfoltuk, mert egyszer órán fingott egyet, és arra fogta, hogy babot evett, és pluszba volt egy okos beszólása, hogy a csibének csülke van. Így ő lett a fingós, meg a csülkösbab/csülök. Na szóval ő pont a radiátoron ült, és megszólt, hogy na, méghogy én vagyok a fingós. Röhögött egyet és kiment. Én meg röhögtem kínomban a csajokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr144748285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása