Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Mi van a szoknya alatt?

2010.10.24. 13:49 atpijkamo_

   Egyszer elmentem a diszkóba csajozni. Egyből kiszúrtam egy jó bigét és leáltam vele. Denszeltünk, taperoltam a seggét, ilyenek. Mellesleg már elégé részeg voltam, így nem volt nehéz bárkit is szépnek látni. Látom hogy a haverjaim álandóan néznek felém és röhögnek de nem tudtam miért. Hiszen egy nagyon szép nővel vagyok. Biztos valami falumacája, de az engem úgysem érdekelt. Na jó, mondtam a bigének, most már jó lenne ha lelépnénk és lenne valami akció. Egyetértően bólogatott, és beszállva a kocsimba a lakása felé vettük az irányt. Részegen nem igen szoktam vezetni de ő mondta hogy nagyon közel lakik így bevállaltam. Mondta merre kell menni, mert ebben a kisvárosban ahol a diszkó volt nem voltam ismerős. Hamarossan a ház előtt álltunk és bementünk. Azonnal egymásnak estünk. Már igencsak be voltam indulva, amikor valami furcsát éreztem. Akkor ledobta a kis miniszoknyát, ami alatt nem volt semmi, illetve... ekkor megvilágosodtam. Nagyobb volt neki a szerszáma, mint a Rudas Pistié, pedig neki a leghatalmasabb a falubna! Pánikszerűen menekültem haza. Másnap mindenki újjal mutogatott rám. Persze ők ismerték Muki Mancit, a környék transzvesztitáját, aki az esti fényben teljesen nőnek nézett ki. Hát jól megszívtam. A tanulság ebből, srácok, hogy még józanul nézzétek meg hogy utána részegen kivel fogtok majd kikezdeni.

Jenő

2 komment

Címkék: transzvesztita részeg szerszám

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr372393827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Turanga Leela 2010.10.27. 12:23:16

A blogon egyetlen ciki dolog van: a szerző helyesírása:D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.12. 11:17:30

@Turanga Leela: Hát nagyon sokféle helyesírással küldik be a történeteket a szerzők, néha egészen tragikus. De próbálom javítgatni...
süti beállítások módosítása