Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Végre megjött!

2013.12.20. 19:22 atpijkamo

   Egyszer egy nap épp siettem a buszhoz, hogy le ne késsem a sulit. Sokáig kellett várni a buszra. Amikor végre ideért a busz, örömömben felkiáltottam: – Végre megjött! – És akkor midenki elkezdett nevetni. Nagyon égő volt. Felszáltam a buszra, és amikor le akartam ülni, a busz elindult, és elestem. Mindenki rajtam röhött megint. Akkor leszáltam a buszról, és elkezdett esni az eső. Eláztam, csuron víz voltam. Ez volt életem legcikisebb napja.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr435686862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsa Vivien 2013.12.21. 07:45:43

Egyszer amikor mentem haza a suliból,siettem a buszhoz,felszáltam a buszra és elkeztem keresni a fülhalgatómat,és utána bekapcsoltam a zenét,és nem vettem észre hogy nem dugtambele a telefonomba a fülhalgatót,és Maximumon Volt a hang,és én elkeztem magamba mondani a ritmust.és hát a kedvenc zenémet halgattam,és elkeztem énekelni a zenét és mindenki rajtam nevetet....Mert ugye hogy a busszon nem szokás énekelni!! Nagyon ciki Volt..

Józsa Vivien 2013.12.21. 07:55:02

Egyszer anyukámmal és testvéremmel egy ruhásboltba bementünk,és én elmentem nézelödni,és megtetszet egy felsö és nem láttam anyát.Az öltözôbe alol megnéztem a cipöjüket akik az öltözöbe Volt,és megtaláltam egy nön az öltözöbe,azt hittem hogy anya az de nem anya Volt,csak a nönek olyan cipöje Volt amilyen anyának,és oldalt megmuttatam a felsöt de kiderült hogy az nem anya Volt,és elkezdet nekem beszélni a nö hogy "Bocsánat de szerintem össze téveszt valakivel" én meg csak gyorsan elfutottam anyához,Nagyon ciki Volt!!
süti beállítások módosítása