Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

1000mester

2012.08.21. 12:27 _atpijkamo

   Az egyik szobám ajtaját becsuktam, és beragadt. Ez nem lett volna probléma, de vacsorakor egy macska hiányzott. Már hallottam is a nyávogását a bezárt szobából. Éhen fog halni, gondoltam, és aztán még eszembe jutott, hogy benn nincs macskaalom, csak pihepuha ágyikó.
   Erre hívtam a szomszéd ezermestert, mert én csak betörni tudtam volna az ajtót. Jött is. És betörte! Így én is megtudtam volna tenni. A betört az ajtó teljesen szétszakadt, plusz a zár is totálkáros lett. Kinéztem az ablakon, és a hiányzó macska pont akkor sétált hazafelé a szomszéd kertjéből...

Batgirl

Szólj hozzá!

Címkék: macska ajtó ezermester

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr464723029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása