Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A kegyetlen kaszás

2014.01.17. 08:41 atpijkamo

   A barátnőimmel és a barátommal haláli játékot játszottunk. A barátom hozott egy fekete csuklyát és mivel én vidéken lakom, ezért egy kaszát is sikerült összeszednem. A többiek kitalálták, hogy ha megijesztem a barim hugát, kapok egy ezrest. Hajnali nháromig fen voltunk, és mikor halljuk, hogy valaki megy ki a fürdőbe, azt mondja barim: – Ez a húgom! – Felöltöztem, és felvettem a csuklyát, majd kintről behoztuk a kaszát is. Talpig csuklyában, kezemben a kaszával beállok a fürdőszoba ajtajába, és mikor hallom, hogy jön ki az illető, előugrok:
   – ÉN VAGYOK A KASZÁS!
   Persze nem a barim húga volt, hanem az anyja, aki annyira megijedt, hogy hanyattesett.
   Mindenki röhög, a barim anyja káromkodik. Nagyon ciki volt. És persze az ezrest sem kaptam meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr405760180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása