Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kérjük nem ellopni!

2012.07.27. 10:20 _atpijkamo

   A barátommal és a legjobb fiúhaverommal vandálkodtunk. Odamentünk egy kerítéshez, amin a négy sarkánál felragasztott tábla volt ezzel a felirattal: "Figyelem! Autókijárat. Kérjük szabadon hagyni!".
   A barátom és a legjobb fiúhaverom azt beszélték, hogy hazaviszik, majd kirakják egyikőjük ajtajára. Haverom odament, és a pillangókésével kezdte levagdosni a kerítésről. Mikor a második sarkát vágta le, észrevettem, hogy az udvarban áll egy pasi és néz minket. Én gyorsan átmentem az utca túloldalára, barátom is időben kapcsolt, jött velem. Haver hirtelen sunyítva körbenéz, és azt mondja:
   – Mit ijesztegettek itt, már azt hittem van itt valaki.
   Pár másodperccel később odament a pasi a haverhoz, hogy ugyan mit akar azzal a táblával. Már telefonált a rendőrségnek is. Haver átfutott hozzánk a túloldalra, aztán gyorsan elsietett a helyszínről, mi pedig szép lassan elcaplattunk a barátommal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr914670528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alternatív 2012.07.28. 00:44:25

Évtizedekkel ezelőtt volt, gimis osztálykirándulás Sopronba.

Idegenvezető is volt, de elég hamar az agyunkra ment - a váratlanul hideg tavaszi napon a normális műemlékek helyett mindenféle lakóházak udvarába vitt be bennünket, és elmondta, melyik ház hány éves.

Szóval untuk a dolgot. Aztán az ötvenedik ház kapuján felfedeztem egy táblát: Kérjük a kaput betenni. Mutattam a többieknek, ők is elkezdtek röhögni - a kapuszárny ugyanis kb. három méter magas volt, két méter széles, és arasznyi vastag. Vicces volt elképzelni az ott lakó nyugdíjas bácsikat, néniket, ahogy beteszik. Megegyeztünk, hogy segítünk nekik, hátramaradtunk, és nyolcan leemeltük a kaput, és betettük (mivel nem írták ki, hogy hova, csak egyszerűen az udvar közepére).

Évek múlva tudtam meg, hogy az ország egyes részein a csukni és a tenni egymás szinonímája. :)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2012.07.30. 15:57:16

@Alternatív: nekem ez nem tájszólásnak tűnik, hanem régiesnek. Van még ilyen, pl nagyapám "elcsukta" a tévét, ha már nem akarta nézni.
süti beállítások módosítása