Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Függönyös WC

2010.05.18. 11:20 atpijkamo_

   Randin voltam, és nagyn kellett pisilni. Sajna ott nem volt külön lány WC, tehát ami volt oda bementem. Rémálom! Egy fülke volt éppen szabad, de nagy szerencsétlenségemre függönyös, zár nélküli. Legszívesebben visszatartottam volna, de nagyon szorított, tehát beültem. Nyitva volt egy ablak a fülkén belül, és iszonyatosan jött be a hideg. Hallottam, hogy valaki bejött a helyiségbe, de nem érdekelt. Fáztam. Felálltam és megpróbáltam bezárni az ablakot, de olyan ügyetlen voltam, hogy a lábammal feldöntöttem egy vödröt, kiborult a víz, az övem pedig beakadt a függönybe. Megcsúsztam és magammal húztam a függönyt. A fiú, aki éppen bejött, a hasát fogta a röhögéstől. Ja, mellesleg alul pucér voltam. Akkor kapkodva felálltam, felhúztam a csuromvizes nadrágot, kiakasztottam az övemet. Azonnal haza akartam menni. Kérdeztem, nincs-e más kijárat, mert nem akartam végigsétálni az embertömegen keresztül víztől csöpögő nadrágban, de nem volt. A srác, akivel jöttem, egy másik lánnyal táncolt, egészen összeborultak. Nagyon megharagudtam rá, nem akartam megkérni, hogy vigyen haza a kocsijával, így aztán hazagyalogoltam haza. Az emberek az utcán, vagy döbbent arcot vágtak, vagy megpukkadtak a nevetéstől. A fiú, aki látott a WC-ben, szétkürtölte a dolgot, így hát a suliban minden pasi hülyének néz és nagy ívben elkerül.

Szólj hozzá!

Címkék: pisi randi

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr252012346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása