Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Balszerencsés hét

2013.12.31. 14:42 atpijkamo

   15 éves vagyok, mindig is az ügyetlen emberek közé tartoztam. Múlt héten viszont a tőlem megszokottnál is többször sikerült remekelnem.
   Hétfő: A töri órának vége volt, én voltam az első, aki kijött az ajtón, valahogy sikerült megcsúsznom, és pofára estem. Az évfolyamtársaink a szemben lévő terem előtt várakoztak, mind rajtam röhögött, írtó ciki volt.
   Kedd: A teraszunkról mentem ki, az ajtón van egy szúnyogháló, ahogy be akartam csukni, magamra rántottam, és beragadtam az ajtó meg a fal közé. Lejött a kezemről a bőr, a szomszéd pont látta, így a reggeli jó hangulatot megadtam neki.
   Szerda: Ezt a napot valahogy megúsztam.
   Csütörtök: Reggel szokás szerint késtem, már az osztályom a terem előtt várta a tanárt, csak egy lépcső választott el tőlük. Rohanni kezdtem a barátnőimhez, felbuktam, és megfejeltem a legfelső fokot.
   Péntek: Tesiórán kosárlabdával kellett csinálni feladatokat. Sikeresen fejen vágtam magam a labdával, és lement a bőr az orromról.
   Szombat: Buliban voltunk, másodjára találkoztam a bizonyos fiúval. Egy kicsit magasabban lévő részen táncoltunk, két lépcsőfokot kellett lépni. Lementünk a nővéremmel a partyfotóshoz, utána visszamentem a fiúhoz, a lépcsőfokokat rosszul számoltam, és beestem a kidobó elé, és még a fiú is látta.
   Vasárnap: Semmi nem történt, de ez nem véletlen, mert ki se mertem menni a házból, nehogy megtaláljon a balszerencse.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr495717881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása