Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Katasztrófa tábor

2012.08.02. 11:33 _atpijkamo

   Még nagyon régen történt, talán 11 éves koromban. Egy táborba mentem, ahol senkit sem ismertem, és elég félénk vagyok az új emberekkel, szóval nem sikerült sok barátot vagy ismerőst szereznem. Csak a szobatársaimmal és még pár lánnyal voltam jóban. A Balcsinál volt a tábor. Egyik nap az összes táborozót beszabadították a vízbe. Remélem mindenki tudja, hogy a Balatonnak nem tiszta, áttetsző a vize, szóval értelmetlennek tartottam úszószemüveget felvenni az úszáshoz. Nagyon szeretek és jól is tudok úszni, imádok a víz alatt lubickolni, így tettem akkor is. Mivel nem láttam a víz alatt semmit, véletlenül nekiúsztam egy alacsony, dagadt fiúnak. Amikor felbuktam a felszínre, mondtam neki, hogy bocsi, és továbbmentem, azaz tapostam a vizet. A fiú maga mellé hívott pár fiút és beszélni kezdett - ezt akkor láttam mikor hátrafordultam. A fiúk furcsán méregettek, és némelyikük röhögni kezdett. Az egyik lány, akivel jóban voltam, pont elsétált mellettük, akkor oda ,,futott" hozzám, és azt mondta: - Az a kövér fiú azt mondta a többieknek, hogy letapiztad a víz alatt. Komolyan? - Neki sikerült elmagyaráznom mi történt, és mindenkinek, akivel kicsit is jóban voltam, de másnapra az egész tábor rajtam röhögött. Annyira csúfolni kezdtek, hogy megkértem anyumat, hogy vigyen haza, mert nem bírtam ott tovább. Így lett a két hetes táborból, négy napos katasztrófa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr524670633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása