Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Fáradt

2012.09.30. 09:55 _atpijkamo

    Még pár évvel ezelőtt történt, fent ültem a 32-es buszon. Hajnali 6-7 óra között lehetett, mikor egy tökre fáradt srác felszállt, és az ajtónál a lépcsőn megállt az ajtóval szemben. A srác nekidőlt az ajtónak és hirtelen elkezdett horkolni. Én megláttam ezt, és a torkom szakadtából elkezdtem nevetni. Szégyenemben leszálltam a következőnél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr284810143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása