Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A tanárnőnk nem normális

2014.01.28. 13:41 atpijkamo

   Múlt hónapban egyik este nagyon sokáig fent voltam, és másnap suli volt. Negyed hatkor keltem fel, hogy a nulladik órámra beérjek fél hétre. Nagyon álmosan öltöztem, reggeli, fogmosás, majd indulás a suliba. Matek órán ülünk az első padban, amikor leveszem a pulcsimat, és az egész osztály rajtam röhög, még a tanárnő is. Magamra nézek, és látom, hogy a blúzom tetejére húztam a cicifixem. A tanárnőnk nem normális, sose volt az, és akkor sem volt az, és megparancsolta, hogy ott mindenki előtt vegyem fel normálisan. Persze le kellet vetnem a felsőmet, és hát mindenki látta a cicim. A fiúk is mindent végignéztek, és egy hónapig azzal piszkáltak, hogy "Nézd, itt a cuki cicis lány!" Sajnos az a fiú is piszkált, aki tetszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr785774391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása