Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Főtt rák

2013.09.22. 17:31 atpijkamo

   Az egyik barátnőmmel az iskolaudvaron sétáltunk, és bementünk a focipályára. Ott volt az a fiú aki mindkettőnknek tetszett. Leültünk a focipályán lévő lépcsőre, ahonnan őket nem látjuk, és elkezdünk arról a srácról beszélni, hogy milyen aranyos, meg helyes, stb. Aztán amikor becsengettek, és mentünk föl, kiderült, hogy a közelben állt, az egészet hallotta. Ekkor elkezdtem röhögni, és nem bírtam abbahagyni, viszont a barátnőm elpirult és mint a főtt rák, tök vörös arccal égett. Sajnáltam, de én inkább csak röhögtem ezen a sztorin.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr335528697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása