Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ijesztős

2013.07.02. 13:17 atpijkamo

   Játszottunk a barátnőimmel és a fiú barátainkkal olyat, hogy kiválasztottunk egy embert aki a többieket megijeszti. Hűű nagyon rossz lett a vége! Elbújt az egyik fiú egy bokorba, és a többiek azt mondták hogy nyugottan menjek oda, mert más irányba ment az a fiú. Én meg hittem nekik. Csak ott megyek békésen, amikor kiugrik a fiú. Úgy megijetem hogy két percig nem beszéltem! Bezzeg ők addig röhögtek rajtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr415387663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása