Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Általános jókedv

2011.04.27. 10:57 _atpijkamo

   Matek órán a tanárnő kiosztotta a nagydolgozatot. A barátnőm épp óra előtt csinálta meg a hajam 2 copfba. A tanárnő írta be a jegyeket, le-lehajolt a padokhoz. Ránéztem arra a fiúra aki nagyon tetszik, és nevetett. Kérdeztem tőle, hogy min nevet - ugyanis azt gondoltam, hogy a hajamon -, erre megrázta a fejét. A nevetéstől nem is tudta elmondani. Ekkor a mellettünk lévő padnál volt atanárnő, a padtársnőm nevetett és mutogatott. Az volt a helyzet, hogy a tanárnőnek a nadrágja a seggénél telibe ki volt lyukadva. Az egész osztály nevetett. Én is majd megfulladtam a nevetéstől, piros voltam. Végül nagyon megsajnáltam szegényt, hogy mindenki rajta nevet.

Szólj hozzá!

Címkék: lyukas

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr662858803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása