Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

De jó csöcsök!

2014.01.30. 12:01 atpijkamo

   Karácsony előtt elmentem egy buliba a legjobb barátnőmhöz. Tök jó volt minden, amíg a barátnőm azt nem mondta, hogy vége. Mindenki elment, de nekem, és a pasijának, meg egy másik fiúnak mondta, hogy maradjunk. Maradtunk. A barátnőm mondta, hogy felmegy az emeletre a laptopjáért, mindjárt jön. Én lent maradtam a fiúkkal, csak bementem a konyhába. Erre hallom, hogy a barátnőm pasija mondja rólam – gondolom a haverjának –, hogy milyen jó csaj vagyok. Gondoltam, oké. Elindultam, ki a konyhából, de ott van egy küszöb, hát azon átestem. Ilyen egybeszoknya volt rajtam, aminek nem volt pántja, az lecsúszott, és a fél csöcsöm kijött. Erre a barinőm fiúja mondja: – De jó csöcseid vannak! –, erre belép a barátnőm. Hát leesett az álla, hogy a pasijának mutogatom a csöcseim. Ciki volt!

Lili

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr765784068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása