Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Testvérek

2012.12.10. 09:56 _atpijkamo

   Amikor még kicsik voltunk úgy 9-10 évesek én és az öcsém elmentünk a vidámparkba. Nagyon szerettük a gyerekdodzsemet és ezért sokat is mentünk vele, hiszen nem sokan voltak. Akkor éppen egyáltalán nem volt senki. Sok kört is mentünk, de én egy idő után elfáradtam és én nem akartam több kört menni, de az öcsém még akart
egyet. Be is ült és elkezdett vele menni. De én észrevettem, hogy több dodzsemkocsinak világt a lámpája ami azt jelenti, hogy  be van kapcsolva. Én azt mondtam az anyámnak, hogy mindjárt jövök csak megnézek valamit. És beültem az egyik világtó lámpájú kocsiba, és amikor lenyomtam a gáz pedált, az elindult. Erre az össze kocsi megállt és a vidámparkos nő rám fogta. Én nagyon megijedtem és elpityeredtem. De mint később kiderült nem az én hibámból állt le, csak lejárt a menet.

--

   Úgy kb. 3 évvel ezelőtt nagyon tetszett egy srác, akinek volt egy húga aki velem volt egyidős. A srác úgy 1-2 évvel volt idősebb nálam. Már nem tudom, hogy min, de valamin nagyon összevesztünk a húgával és erre a csaj odahívta a bátyját. Ő meg persze, hogy a húgát védte és jól lecseszett. Nagyon égtem és azóta se szól hozzám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr104956931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása