Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Már megint egy monokini

2012.07.31. 09:41 _atpijkamo

   Éppen nyaraláson voltam a pasimmal egy strandon. Gondoltam kipróbálom a csúszdát.
   Amikor lecsúsztam még fel sem tűnt, de elhagytam a bikini felsőm, ugyanis pánt nélküli volt és csak egy kötője volt, ami nem volt eléggé megkötve. És az a legrosszabb, hogy nem is nekem tűnt fel, hanem az úszómesternek. :/ Ja, és ha ez még nem lett volna elég, nem is találtam meg, és kb. 5 percig ott kellett járkálnom takargatva a cicijeimet. Nagyon ciki volt!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr904670619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2012.08.01. 10:37:49

Váhááhhhááááááááá /bocs/ ez tényleg ciki!!:)))
süti beállítások módosítása