Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Felkeltés

2012.09.05. 08:06 _atpijkamo

   Egy helyes srác épp az utcánkban ment el BMX-el, amikor kicsit magabiztosabbnak szerettem volna látszani, és felkeltést szerettem volna mutatni felé. A felkeltés meg is volt, mert a srác egész végig a hátsórészem bámulta, amikor elkezdett nevetni. Nem tudtam mit csinálni. Bementem, megnéztem a tükörbe magam, és láttam, hogy beleültem egy csokidarabba, ami persze úgy nézett ki, mint ha egy kicsit becsináltam volna a gatyámba, és az átlátszott. ... Később persze összejöttem vele.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr914748317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása