Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ez nem vicces, kislányom

2012.09.27. 17:03 _atpijkamo

   Évnyitón az osztályban voltunk mert kinnt esett az eső. Csendben ültünk és amikor megszólalt a Himnusz, mindenki felállt. Az eléjén még nem volt semmi baj. Aztán egyszerre csak elkezdett becsukódni az ablak, de olyan recsegéssel mintha valaki fingana. Persze egyből elkezdtem halkan kuncogni. A mögöttem lévő gyerek már kicsit hangosabban röhögött, úgy, hogy én pont hallottam. A mööttem lévő nevetéstéől és az ablak recsegésétől egyre jobban röhögtem. A Himnusz végén már annyira röhögtem, hogy le kellett a kezemmel tapasztani a számat, mert nem bírtam tovább. Mikor vége lett a Himnusznak, hangosan felnevettem ahogy csak bírtam, és lefeküdtem a padomra. A tanár és a szülők gonosz pillantással méregettek, míg az osztálytársaim röhögtek. De feltűnt hogy csak én ülök. Nem értettem miért, aztán megértettem, mert megint felkellett állnom, ugyanis jött a Szózat...

Eszti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr414806767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása