Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Berni pásztor

2013.03.09. 10:59 _atpijkamo

   Nekem van két berni pásztorom. Egy fiú meg egy lány. A fiú Fürge a lány pedig Debi. Egyszer elszöktek, én meg gyorsan utánuk mentem biciklivel. Tekertem fel a dombon, és az egyik kanyarban megláttam egy bernit. Gondoltam, végre megtaláltam. Leszálltam a bicikliről, és rohantam a kutya felé, ordibálva, hogy: – Fürge, gyere FÜRGEEE!
   Már ott állt előttem a kutya, mikor mellém lépett egy lány egy fekete pulival, és megdöbbent arccal közölte, hogy ha a két bernit keresem, akkor a főút felé mentek, de ő itt Balu. – Háát kösziii! – mondtam, majd elég érdekes fejet vágva távoztam. Mentem amerre a csaj mondta, és meg is találtam őket. Gondoltam, mégse a főúton vigyem haza a kutyákat, ezért hátramentem az erdő mellé. Megyek szépen, egyszer csak jön velem szembe a csaj a bernivel és a pulival. Egyik kutyán se volt póráz, mert hát erdő mellett a földúton minek is. Na hát a négy kutya kb. 180-al rohant be a szántóföldre, és kezdték egymást kergetni. Kb. 20 percet álltunk ott, mire a csaj annyit mondott: – Látom, megvannak. – Na, nekem itt végem volt. Valahogy szétválasztottuk őket, és hazasétáltam. Otthon az egész családom jót röhögött rajtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr545118718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása