Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Iskolatej

2013.05.07. 23:18 atpijkamo*

   Az iskolánkban minden nap a harmadik órában osztanak ki tejet.
   Egyszer az egészet ráöntöttem az ajtóra. Ez még nem lett volna baj, de bejött a matektanár, és megkérdezte, hogy:
   – Gyerekek, a hangosbemondóból miért folyik a tej?
   Én közben hátul lapítottam, és csak annyit tudtam mondani, hogy:
   – Nem ízlett a tej.
   Ezért aznap egy osztályfőnöki figyelmeztetéssel mentem haza.
   De még a mai napig is történnek velem ilyenek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr555287263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása