Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Rózsaszín paróka

2014.02.11. 09:41 atpijkamo

   Farsang előtt történt, mikor elmentem anyával, tesómmal, meg a barátnőjével vásárolni. Miután végeztünk, benéztünk egy üzletbe, hogy farsangi cuccokat vegyünk. Tesóm az üzlet előtt megállt, amit én nem vettem észre. Az egyik asztalnál nézelődtünk, mikor egy magas férfi állt meg mellettem, akin egy fekete paróka volt. Én azt hittem, hogy a tesóm az, így azt mondtam neki, hogy:
   – Ne, Kriszti, a rózsaszínt vedd el!
   Ránéztem, és akkor esett le, hogy nem is ő az. A csávó kicsit sem nézett hülyének. Anya elkezdett rajtam röhögni, meg a testvérem is, mikor elmondtuk neki.

Szólj hozzá!

Címkék: rózsaszín paróka arsang

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr775803175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása