Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szép a melled

2012.08.28. 13:15 _atpijkamo

   Egy szép nap találkozom a városban a barátommal és a haverjával. Egy kicsit kivágott fölső és fekete rövidnadrág volt rajtam, és nagyon rossz volt, mert nem volt tiszta melltartóm, nem volt mit felvennem. Nagyban sétálunk a korzó felé, és észrevettem, hogy a barátom is, meg a haverja is folyton engem néz, és nevetnek. Kérdezem, hogy min nevetnek annyira, és megszólal a barátom:
   - Szép a melled!
   - És hogy jön ez ide?
   - Hát, már vagy háromnegyed órája kint van a melled.
   Lenézek, és kajak lehetett látni az egész mellemet. De nem szóltak volna hamarább. Olyan égő volt, mindenki előtt a korzón. Mindenki csak engem bámult és nevetett. Én meg fogtam magam, megpofoztam a barátom és a haverját is, és sírva elrohantam.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr464730855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása