Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Málnaszörp

2012.08.27. 10:44 _atpijkamo

   Pici keresztfiam tegnap önkiszolgálta magát szörppel, teleöntötte a poharát. Higítatlanul itta. Asszongya:
   - Ancsa, nekem ez nem ízlik annyira!
   BOOOÁÁ!

Manyecska

   Én a pálinkával jártam 3 évesen hasonlóképpen.

Kitalátor

   Hehe, én borral. Szép piros "málnaszörp" az üvegben, higítottam rendesen, de nem lett az igazi.

Atpijkamo

   Én is benéztem gyerekkoromban a bort szörpnek... Meredek volt.

ColT

   Nekem egyszer sikerült összekeverni a poharakat, és a sört magamhoz szólítani. Azt hittem, baracklé, de nagyon keserű volt. (Sörszínű, szénsavas, barackízű üdítő literes üvegben, fém csavaros kupakkal, amit nem lehetett kinyitni anélkül, hogy szét ne vagdosta volna az ember kezét. Volt még zöldalmás meg narancsos is.) Öntöttem hozzá a baracklevet, de nem lett finomabb. Aztán apám megkóstolta és kiderült, hogy sör van az alján.

Mylady

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr864734603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása