Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nehéz kezdet

2013.01.17. 11:07 _atpijkamo

   Szeptember volt, sulikezdés, 9. osztályos lettem. Van egy srác, ő kis gimis, 9. osztályos. (Tudni kell, hogy ők 5. osztály óta vannak abban az iskolában.) A Vodafone-ba mentem feltölteni a telómat, és ott volt ő is, de nem ez a lényeg. Észrevettem, hogy a srác lájkolgatja a képeimet a Facebookon, folyamatosan megnéz, mosolyog...
   Októberben belájkoltam egy képet, és rámírt, hogy köszöni a lájkot. Persze én attól féltem, hogy csak ki akar használni, mert túl helyes srác hozzám. Elég bunkón viselkedtem vele, de aztán láttam, hogy nem adja fel, tehát tényleg komolyan gondolja. Találkoztunk, nagyon kicsíptem magam, még a hajamat is begöndörítettem. Elmentünk sétálni, meg boltokba... Én folyamatosan bukdácsoltam előtte, egyszer majdnem hasra is estem, de ő elkapott és visszarántott, aztán véletlen orrba is vágtam... De végülis beszélgettünk, találkozgattunk, és már több mint egy hónapja együtt vagyunk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr955008094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása