Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Indulás a suliba

2012.05.23. 11:52 _atpijkamo

   Hetes vagyok. Iskolába menni nekem nem egyszerű. Busszal jártam tavaly, de mivel ebben az évben fél hétkor megy a busz a suliba, ezért unokatesóm anyukája és apukája szoktott suliba vinni. Nah, és egyik nap, amikor a kocsi rossz volt, és apukám pont itthol volt - németországban dolgozik, és szabadságon volt - ezért ő akart elvinni iskolába. Nem is ez a baj, annyira örültem, hogy apuval megyek iskolába, büszke is vagyok apura meg anyura, mert tényleg a legjobb szülők, és mindenkinek elmondanám, hogy igen, ők a szüleim, csak hát, most éppen apukámnak egy Trabantja volt, azzal vitt iskolába. A hangja mint a fűrészmotornak, csak sokkal hangosabb, és dübörgőbb... és amikor leállunk a sulinál apu még egyet dörrentett is a kocsival. Ha ez még nem lett volna elég ciki, kinnt lestek az ablakban, hogy mi jött ide a suli elé. Azóta mindig ugy emlegetnek az ötödikesek, hogy a trabantos.

Szólj hozzá!

Címkék: trabant

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr104503358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása