Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Anya csaja

2012.08.19. 12:52 _atpijkamo

   Egy nap az egyik haverommal, Greggel sétáltam. Egy ilyesztő helyre értünk, ahol egy vén szivar beszólt nekünk, hogy mit keresünk erre. Aztán kiértünk a pláza előtti térre, ahol 2 nő csókolózott. A haverom beszólt nekik, majd kiderült hogy az egyik az anyám, aki egy Matild nevű nővel összejött. Majd arra gondol hogy én is összejöhetnék a nememmel egyező személlyel. Mivel én fiú vagyok, össze akartam jönni Greggel, akinek azonban ez nem tetszett. Én egyedül  vagyok anya pedig párosan. Két anyum van, ez egy kicsit furi, de megszoktam. Elég csinos ez a Matild. Majd én is összejövök vele, mert 18 éves vagyok és "anya csaja" az "én csajom" is.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr104714691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása