Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Busz, busz, busz...

2014.01.12. 15:10 atpijkamo

   Kimentem a buszmegállóba – nekünk külön suli buszunk van –, ugyanis mentem iskolába. A busz késett. Akkor az egyik barátnőm felhívta a tanárt. Kiderült, hogy még várnunk kell, mert kilyukadt a gumi. Na jó, vártunk... Nagyon kellet pisilnem, ezét hazamentem. A fiú, aki nekem tetszett, azzal mentem. És az űton bepisiltem! Szerintem már nincs esélyem hozzá. Na végre jött a busz. Én mar nem is tudtam, ki mellé üljek, mert tiszta égő volt ez a pisi dolog. Na mindegy. Leültem egy lányhoz, aki nem velünk száll fell.
   Na képzelhetitek, egy hónap múlva elfelejtették, és ismét a tetszik fiú mellé ültem. Most meg a menstruáció öntött el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr65717913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása