Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tűzriadó

2013.02.20. 07:46 _atpijkamo

   Tűzriadó gyakorlat volt az iskolában. Szépen fel kellett sorakoznunk, és a tanárnő vezetésével kiballagni az épületből. – Ez egy hülye szabály – gondoltam. – Senki sem viselkedne így valódi tűz esetén.
   A gondolat nem hagyott nyugodni, és egyik nap óra közben kikéreckedtem a termből. Igazam teljes tudatában határozottan indítottam be a tűzjelzőt, és érdeklődve figyeltem a fejleményeket. Ahogy gondoltam, a tanárok kiabálva, rohagálva terelték ki a visítozó gyerekeket az épületből. És az egész sokkal gyorsabban lezajlott, mint a gyakorlat során. Utána büszkén vállalam a felelősséget az "életszerű gyakorlatért", abban a meggyőződésben, hogy ezért a forradalmi ötletért csak valami nagy dicséret járhat. Persze egy nagy igazgatói lett az eredménye.

Roby

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr45072117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása