Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Megbotlottam egy kőben...

2013.08.16. 14:15 atpijkamo

   Régenbben meghívott a szülinapi bulijába az, aki tetszett. A bulin üvegeset játszottunk. Annak aki tetszett, volt egy nagyon jó haverja, és én a haverjának tetszettem, és ezt akkor is tudtam. Kimentem azzal, hogy "rosszul érzem magam", mert a haverjára esett az üveg és mindenki engem nézett. Kijött utánam a "szerelmem" és megkérdezte, hogy minden rendben van-e, és hogy ezt a rosszulvagyokosat nem csak kitaláltam-e. Mondtam neki, hogy de, mert nem tetszik nekem a haverja. Aztán mondta, hogy ő szeret engem, de ezt nem mondhatjuk el senkinek, mert a haverja megharagudna rá ,meg megverné. Ezután megcsókolt engem. Erre mindenki kijött, és kérdezték, hogy mi volt ez. Elpirosodott fejjel mondtuk, hogy megbotlottam egy kőben, és pont így estem. Ezt persze senki nem hitte el. Aztán a haverja megkérdezte tőle, hogy miért nem jövünk össze. Kérdezte, hogy neki nem tetszek-e én. Azt mondta, hogy már mással vannak együtt. Így aztán már lassan 3 éve együtt vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr675459898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása