Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A puszta télen

2012.10.04. 13:10 _atpijkamo

   Megkezdődött a suli, és az éveleji tesztre ismételtünk irodalomból. Elég jól megy az irodalom, így sok választ mondtam. Minden szombat és vasárnap délelőtt a Yakkari ment a tévében, és mivel nagyon szeretem ezt a mesét, mindig megnéztem. A tanárnő kérdezte hogy mit tanultunk xy lecke után, és én azt mondtam hogy ''A préri télen'', ''A puszta télen'' helyett. Mindenki dőlt a röhögéstől, még a tanárnő is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr834815959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása