Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Viccesburger

2012.10.25. 10:20 _atpijkamo

   A barátnőmmel egyszer elmentünk hamburgerezni. Én gyorsan megettem az enyémet, mivel egész nap nem ettem semmit, de a barátnőm ott vacakolt még a felével. Épp az üdítőjét itta, mikor valamivel megröhögtettem, és kiköpte az üdítőt. Az arcom és a hajam tiszta ragacs lett, de a barátnőmnek még a ruhája is vizes lett. Ezután perceken át röhögtünk, és röhögtünk, de a barátnőm már annyira röhögött, hogy gyorsan elrohant, és kihányta a hamburgert. Én meg ott röhögtem őt.
   Szerencsénk volt, mert nem volt ott senki. Aki árulta a hamburgert, az meg újságot olvasott.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr274864465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2012.10.26. 15:26:36

atpi, eskü, hogy ezeket beküldik és nem te találod ki...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.26. 15:44:43

@Babette_: Hát van nekem ilyen színes fantáziám? Megtisztelő, de túl sokat feltételezel rólam.
süti beállítások módosítása