Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A "kislányom"

2013.06.17. 16:10 atpijkamo*

   Tavaly történt velem földrajz órán. Mivel nagyon szeretjük a tanárnőt, sokszor szoktunk órán beszélgetni. Éppen a gyerekekről, babákról volt szó. Tíz unokatestvérem is van, így hát jelentkeztem, bár egy picit mindig megijedek, ha ennyi ember előtt kell beszélnem.
   – A kislányom... – kezdtem, és itt mindenkiből kitört a nevetés. Még a tanárnő is gratulált a lányomhoz, aki nem is létezik. Természetesen azt szerettem volna mondani, hogy a kislány, aki az unokatestvérem... csak hát egy picikét meg voltam ijedve. Még napokig piszkáltak a "lányommal", de szerencsére mára elfelejtődött a dolog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr935363894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása