Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Hambi limbi

2011.08.18. 14:40 _atpijkamo

   Tavaly nyáron barátnőmmel és az egy srác haverunkkal mentünk el a strandra. A büfében hamburgert kajáltunk, amikor a srác valami poént nyomott be, én meg lendítettem egyet a hambis zacskóval felé, hogy maradjon már nyugton. Ezzel nem is lett volna probléma, csak hogy a velem szemben ülő asztalon egy bácsi arcára telibe csapódott a majonéz. Melette ült a lánya és a felesége, akik majd megfulladtak a röhögéstől. Amikor észrevettem, próbáltam visszafojtani a nevetést, hogy ne vegyék észre, de amikor a barátnőm meglátta, röhögőgörcsöt kapott. A srác is majonézes lett, és mivel nem látta az egészet, poénkodva törölte a gatyájáról a majonézt, abban a hitben, hogy őt nevetjük. A bácsi odajött mosolyogva, és azt mondta a srácnak hogy legközelebb okosabban, de azért szép találat. Azóta is emlegetjük.
 

Szólj hozzá!

Címkék: majonéz telitalálat hamburget

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr803143562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása