Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Üldözéses jelenet

2013.06.11. 14:47 atpijkamo*

   Egy barátnőmmel sétáltam békésen az utcán nyáron. Már kezdett sötétedni, de elég biztonságos környéken voltunk, így nem kapkodtuk a lábunkat. Hallom, hogy egy kocsi jön mögöttünk. Kimentünk teljesen az út szélére, hogy el tudjon menni, de nem ment. Követett minket. Na már itt beparáztam. Aztán egy férfi hang hallatszott ki a kocsiból:
   – Hé, lányok!
   Itt  már teljesen elvesztettem az önuralmam, megfogtam a barátnőm kezét, és elkezdtem vele rohanni. De az autó csak jött utánunk. A belemet majd kiköptem, annyira gyorsan futottunk. A lábaim már alig érintették a talajt. Sylvi, a barátnőm, egyre jobban lassult.
   – Fuss már, Te szerencsétlen! – ordítottam.
   Az autó továbbra is követett:
   – Sylvi, Lea! Álljatok már meg! – kiabálta a kocsiban ülő illető.
   Ismerős volt a hangja. Sylvi apukája volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr735354440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása