Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ennyi az én történetem

2013.05.13. 08:42 atpijkamo*

   Tavaly történt, hogy megjött a havim, és nem volt nálam semmi. Ez a dolog a suliban történt. Volt egy fiú, aki nagyon tetszett, és egy osztállyal felettem járt. Mindenkinek ki kellett menni az udvarra, és a tömegben ő is ott volt. Nekünk kötelező a rövid gatya, és hát ez cikis volt, mert pont ott a tömegben jött meg. És hát pont aki tetszik nekem, ő szólt, hogy folyik a vér végig lábamon. Nagyon szarul éreztem magam, de olyan jó fej volt, hogy odajött velem a tanárhoz, és segített nekem. Senkinek nem mondta el – tök jó volt, hogy csak mi láttuk. Mikor vége volt az egésznek, és végeztem az átöltözéssel, megvárt, oda jön hozzám, és leülünk a padra... Ahogy hajoltam le, a mellem kilátszott... Vele mentem haza, mert ő is arra lakik. És a házunk elött azt mondta:
   – Már régóta tetszel, döntsd el holnapra, hogy jársz-e velem!
   Én természetesen igent mondtam.
   Megcsókolt, és hát ennyi az én történetem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr695287307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása